Pages

Tuesday 1 January 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Selamat Tahun Baru 2013...untuk semua pengunjung blog HL dan juga kepada semua blogger- blogger diluar sana.Semoga kedatangan tahun ini lebih bermakna lagi untuk merealisasikan impian-impian yang belum terlaksana sepanjang 2012.Apa yang dah berlalu, biarkan berlalu...yang penting untuk majukan diri untuk menempuh masa depan.
Sudah semestinya banyak kenangan pahit manis sepanjang 2012..
Hari ini juga hari pertama persekolahan di negeri Kedah, Kelantan dan Terengganu...Di Terengganu...ada sekolah belum bermula lagi kerana banjir.Di tempat saya tinggal ni...awan mendung saja..dengan hujan sekejap-sekejap.Tapi kanak-kanak tetap riang sebab berjumpa semula ngan kawan-kawan sebab dah hampir 2 bulan terperap dirumah.Maka bermulalah tugas 'bas sekolah'.
Sudah semestinya saya akan menggiatkan lagi tugas saya..saya suka baca blog orang lain...tak kiralah blog apa pun...semua jadi santapan minda saya.Harap-harap ianya berterusan selalu demi sokongan saya untuk para-para bloggers.
Tak sabar2 tunggu entri-entri terbaru...especially dalam bidang masakan ni...
Selamat Tahun Baru untuk semua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...