Pages

Saturday 28 April 2012

Samsung Galaxy Tab

Hajat di hati memang teringin sangat nak memilikinya...kena tengok budget dulu.Tiba-tiba Celcom ada menghantar pesanan ringkas kepada saya menyatakan yang saya boleh memiliki gadget ini dengan harga tawaran Celcom.Rasa sangsi juga, adakah ini sms palsu...So, saya pergi ke pejabat Celcom dan bertanya pada petugas counter.Selepas mereka membuat pengesahan sms tersebut dan saya dioffer gadget ini dengan harga RM588 untuk Samsung Galaxy Tab 7 plus dan RM888 untuk 10.1.Tapi syaratnya perlu melanggan broadband package RM98 selama 2 tahun, kalau terminate service broadband ini dlm tempoh tersebut, penalty RM700.
Tanpa berfikir panjang saya terus booking, yelah..sapa nak bagi dengan harga offer ni...memang yang diidam-idamkan ....within 2 days dah dapat gadgetnya...
So, sapa-sapa yang dapat sms offer ni, silalah berkunjung ke Celcom berhampiran untuk pengesahan...dan 1 sms hanya untuk 1 gadget...offer ini juga adalah untuk loyal customer yang terpilih sahaja.Tawaran sehingga penghujung June 2012.
Kira-kira saya ni memang loyal customer coz saya menggunakan nombor tersebut since tahun 2005 lagi, tak terfikir nak tukar-tukar nombor telefon pasal sepanjang penggunaannya tidak pernah ada sebarang gangguan yang tak diingini.
So, kenalah jadi loyal customer lagikan...manalah tahu lepas ni ada offer lain lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...