Pages

Tuesday 24 April 2012

Green Velvet Cakes




Kek ini saya buat untuk memenuhi permintaan anak saya yang minta saya buatkan kek b'day abah dia.Dalam keadaan yang agak kepenatan dan keletihan, saya penuhi juga permintaan dia.Mula-mula tu planning nak buat rainbow kek, alahai...color tak cukup lak so yg ada color ni saja..jadilah kek baldu hijau ni...tapi saya suka sangat ngan color hijau ni...very soft macam lumut...cantik sangat color dia.Kek ni memang tak jemu saya makan, saya betul-betul suka ngan rasa dia...makan berulang kali sampai tak ingat yang saya sedang menternak lemak-lemak tepu...Nak mehyahcaskan lelemak ni yang paling sukar sekali...So kena beringat-ingat...dan saya bawa ke ofis untuk dijamah oleh kawan-kawan saya ...supaya mereka sentiasa gebu dan sehatttt.....!!!!....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...