Pages

Wednesday, 4 July 2012

Giveaway 1001 resepi

Wowwwwww.....bestnyaaa..kak ida 1001 resepibuat giveaway.Dah la tu hadiah-hadiahnya memang mengancam giler...Rasa macam segan nak join tapi tak kesahlah...mesti kena join pasal bukan dikenakan bayaran pun.Lagipun teruja ngan pie maker tu...mana tau kan...tak menang pun tak per asalkan boleh fofularkan lg blog k.ida ni pun dah rasa bangga sangat.Syarat-syarat GA boleh refer kat  sini.Syarat-syaratnya pun mudah saja, anda hanya perlu linkkan blog k.ida ke blog atau fb anda...mudah kan!So apa tunggu lagi...nak hadiah takkkk?.....mesti nak kan...
Kak ida ni salah sorang blogger masak2 yg femes..yg saya minat sangat mengikuti setiap inci cerita di blog dia.... Boleh kata hampir saban hari intai blog k.ida.Resepinya memang menarik sangat dan boleh buat orang lain terigin nak mencuba....So...jom join GA k.ida ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...